Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2010 00:46 - ОСНОВЕН ТЕКСТ СЕДЕМ
Автор: raa321 Категория: Други   
Прочетен: 307 Коментари: 0 Гласове:
0



 СЕДЕМ  Аз съм едно цяло 

Независимо колко изолирани се чувствате понякога, всъщност вие никога не сте сами, защото Бог присъства  във вас във всеки един момент. Няма значение дали се намирате на пуст морски бряг или в сърцето на големия град, на обществено място или сам в къщи, винаги можете да призовете това вътрешно присъствие.

Щом веднъж осъществите връзка с Бога във вас, никога вече не ще се почувствате самотни.  Вие живеете, движите се и съществувате в Божественото присъствие. Ако истински се разтворите в неговото присъствие, ще  почувствате пълнота, завършеност, близост и любов. Няма по-важно чувство от това в момент на  загуба в материалната сфера. Може би някой или нещо, на което сте разчитали ви е напуснало. Или вашите надежди, желания или мечти са били разбити. И все пак сред цялата тази пустота една връзка остава завинаги.

Един приятел в самите вас ви дава знак. Един мост никога няма да бъде разрушен.  Вие напомняте онзи човек, който докато се разхождал по пясъка, забелязал две дири, едната била негова, а другата на Бог. Но в най-трудните и тежки за него времена, той видял само една диря. Като решил, че е изоставен, човекът се завайкал и попитал защо Бог го е напуснал. Творецът отвърнал: -Никога не бих те изоставил. Единичната диря оставих аз докато те носех. Затворете очите си и изпитайте тази връзка. Почувствайте мир и спокойствие, защото пиете от един извор, чийто води вечно ще утоляват жаждата ви.  Вие сте едно цяло.

 

Твърдения 

1. Свързан съм с Безкрайния разум на Вселената.

2. Където съм аз, там е и Бог. 

3. Усещам присъствието на Бога в мен. 

4. Аз и Божията любов сме едно. 

5. Вселената се грижи за мен винаги и навсякъде. 

6. Вашето твърдение......................

 

Думи за размисъл 

"...и ето, Аз съм с вас през всички дни до свършека на света" 

Матей 28:20  



Тагове:   текст,   Седем,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: raa321
Категория: Други
Прочетен: 97957
Постинги: 182
Коментари: 28
Гласове: 207
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031